wtorek, 27 stycznia 2015

6. Moje codzienne życie: Co sądze o imprezach?/My daily life: What do I think about parties?

|Agnes- Release me|

Polski: Hej. Co tam? Dzisiaj chciałabym powiedzieć wam co sądzę o imprezach. Czy je lubię? Mamy ogólnie dwa typy ludzi, jedni uwielbiają imprezować, inni tego nienawidzą. A co jeśli chodzi o mnie? Lubię imprezy. To nie jest całe moje życie, ale od czasu do czasu lubię gdzieś wyjść i spędzić miło czas z przyjaciółmi. Nie jestem typem imprezowiczki, która jest ciągle pijana. Jeśli można to tak określić lubię wiedzieć co dzieje się wokół mnie i być świadoma, tylko wtedy możesz mieć fajną imprezę jeśli pamiętasz co się na niej wydarzyło. Nie uważacie, że to żałosne kiedy nie możecie chodzić normalnie i stajecie się upierdliwym pijakiem. Przykre, ale prawdziwe. W mojej opinii jeśli jesteście całkowicie pijani nikt nie traktuje was serio. Ale wracając do mnie, myślę, że jeśli jestem z przyjaciółmi jestem bardzo pewna siebie, zabawna i zrelaksowana. Kocham żartować i nigdy nie nudzę się na przyjęciach. Na takich imprezach możesz również spotkać nowych ludzi i to jest właśnie fajne, mimo wszystko zawsze mam grupę zaufanych przyjaciół obok żeby było bardziej bezpiecznie. Podczas imprez zapominam o złych chwilach i po prostu dobrze się bawię i właśnie o to chyba w tym wszystkich chodzi, cieszyć się i spędzać super czas, ale bezpiecznie. A co wy o tym myślicie? Lubicie imprezować?

traum-e:

 English: Hi! What's up? Today I want to tell you what I think about parties. Do I like them or not? We generally have two types of people ones who love parties and others who hate it. What about me? I like parties. It's not all my life but from time to time I like just go somewhere and have fun with friends. I'm not the type of wild ladette who always drunk. I like to know what's happening around me and be aware and then you have a good party if you remember what happened. Don't you think that it's really miserable when you can't walk normally and becoming a annoying stew. Sad but true. In my opinion if you're completely drunk no one treats you seriously. But comming back to me, I think when I'm with my friends I'm really confident, funny and relaxed. I love joking as well so I'm never bored at the parties. You can also meet new people there and it's really cool but anyways I have group of loyal people around me to be more safe. During the parties I forgetting about sad times and just having fun. And I think that's the point, to enjoy and be happy but safely. And what do you think about it? Do you like partying?     

11 komentarzy:

  1. Ja nienawidzę imprez w klubach, lubię domówki ;) Nienawidzę tzw. pochlej-party na które ludzie chodzą się tylko nawalić. ;P
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tylko czasami uda się wybrać gdzieś na imprezę :) typem imprezowiczki również nie jestem :D ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Domówki lubię, imprezy w klubie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za boska kiecka tam na drugim zdjęciu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na początku studiów często chodziłam po klubach, bo znajomi mnie ciągali. Teraz się ograniczam do sylwestra i sporadycznych domówek :D Chyba się starzeję haha Pozdrawiam ~ milkimary ~ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana mam takie samo podejście do imprez jak Ty ! :)
    Zaproponowałaś u mnie obserwację, ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :**
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. imprezować lubię, byle z umiarem :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham imprezy, choć rzadko imprezuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię imprezy chociaż jak wspomniałaś pod wpływem nikt nie traktuje mnie poważnie XD co strasznie mnie irytuje, bo nie piję dużo :P pozdrawiam :D zapraszam do obs :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja prawie w ogóle nigdzie nie chodzę, jedynie co to ze znajomymi u siebie w domu wypije. Jakoś denerwuje mnie jacy ludzie chodzą na imprezy na miasto - zwłaszcza jeśli chodzi o mężczyzn, nie podoba mi się przedmiotowe podejście do kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak mam dobry humor. :)
    Czasem lubię imprezować tak bardzo, że o boże :D
    A czasem po prostu wole posiedzieć w domu i posłuchać muzyki, tworząc swoja własną, jednoosobową impreze:)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała

    OdpowiedzUsuń