czwartek, 1 stycznia 2015

1.

 |zdjęcie z archiwum prywatnego|
|photo from private archieve|
listening to: Pia Mia- Mr. President

Polski: Cześć, witajcie. Obecnie znajdujecie się na blogu OliviaSmith97. Mam nadzieję, że zostaniecie tutaj na dłużej. Moją przygodę z blogowaniem zaczęłam już dawno temu, teraz jednak po dość długiej przerwie chcę do tego wrócić i to trochę z inną koncepcją. Założenie bloga i wytrwanie w jego prowadzeniu to jedno z moich postanowień na 2015 rok. Mamy więc pierwszy stycznia i jednym słowem zaczynamy! Aby nie przedłużać, znajdziecie tutaj modowe stylizacje, wskazówki dotyczące fitnessu, inspirujące cytaty, zdjęcia, tematy i posty, które chcę poruszyć, dowiedzie się też czegoś o mnie, co lubię i co mnie interesuję. Chcę aby ten blog był nie tylko mój, żebyście angażowali się w jego prowadzenie, komentowanie itd. Bo przecież sukces bloga zależy od jego czytelników. Życzcie mi powodzenia. Następny post już wkrótce. A tymczasem Szczęśliwego Nowego Roku 2015, samych sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń.

Serdecznie zapraszam do subskrypcji mojego bloga na Google+ oraz komentowania :)

English: Hello and welcome. You're actually on OliviaSmith97 blog. I hope that you'll stay here a little bit longer. I started my adventure with blogging long time ago, but now, after long break I want to come back with new and fresh conception. Make a blog and perserve in posting here is my new year's resolution. So we have 1st of January now and let's get started! You'll find here fashionable outfits, tips about fitness, inspiring quotes, photos, topics and posts which I want to write about. You will also get to know me better, find out what I like and what is interesting for me. I want that blog not to be only mine but yours too, I want you to engage and comment because blog's success depends on YOU. So wish me luck. Next post soon. And for now I want to wish Happy New Year 2015, lots of success and make your innermost dreams come true.

Subscribe on Google+ and comment :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny blog.
    Życzę Ci powodzenia i duuużo weny przy dalszym blogowaniu.

    Pozdrawiam,
    http://noxette.blogspot.com/2014/12/inspirations.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu c:
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu trzymamy kciuki ! ;)
    może obserwacja za obserwację ?
    pozdrawiamy :*
    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dopiero zaczęłam blogować więc zaproszę Cię do mnie: dddominika.blogspot.com
    Zawsze olewałam blogi po jednym wpisie a teraz mam nadzieję, ze wytrwam :D Chociaz Twoja strona wydaje się bardziej... określona tematycznie :D dodaję do obserwowanych, bo jestem ciekawa, jak się rozwinie Twoje pisanie tutaj.
    Buziaczki i duuużo radości w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hope you have a great year and that your blog grows as much as you want.
    Obsessed Fashion Blog

    OdpowiedzUsuń