wtorek, 3 lutego 2015

7. Temat miesiąca: Czym jest miłość/ Topic of the month: What is love?

|Phil Collins- You'll be in my heart|& |Westlife- You Raise Me Up|


Polski: Cześć wszystkim, dzisiaj chciałabym poruszyć bardzo ważny temat jakim jest miłość. Z tego względu, że mamy w tym miesiącu Walentynki i luty można nazwać takim miesiącem miłości, uważam, że ten temat akurat nam tutaj pasuje. Więc zaczynajmy. Czym jest tak na prawdę ta miłość? Niby banalne pytanie, ale chyba do końca nikt nie umie na nie odpowiedź. Podświadomie każdy szuka miłości idealnej takiej jak w filmach czy książkach, ale potem pod wpływem kolejnych doświadczeń widzimy, że taka cukierkowa i idealna miłość nie istnieje. Może to i dobrze, przecież nie wszystko musi być zawsze perfekcyjne. Wiele osób myli miłość z zauroczeniem czy zakochaniem, faktycznie może to prowadzić do miłości, ale miłością samą w sobie jeszcze nie jest. Potem życie to wszystko weryfikuje, bo miłość nie jest tylko podczas dobrych chwil. To nie tylko momenty bezgranicznej radości, ale też smutek, wyrzeczenia, zrozumienie drugiej osoby. To bycie na dobre i na złe. Mamy być w miłości szczęśliwi i spełnieni, ale nie możemy się nastawiać, że będzie tak non stop. Czasem nie rozumiemy swoich uczuć, zakochujemy się w kimś kto wcześniej nas w ten sposób nie interesował. Czasami nawet przegapiamy pewne szanse nie umiejąc kogoś wcześniej docenić. W młodym wieku często się rozstajemy bo takie miłostki nie trwają długo, wtedy jest to dla nas końcem świata, ale potem to przechodzi. Tak już bywa. Musimy przejść pewną drogę aby w końcu doznać prawdziwej miłości. I właśnie dlatego miłość jest taka magiczna. Nigdy nie wiadomo kiedy nas dosięgnie. To taka zagadka. Potrzebujemy takiego jednego puzzla w naszej układance, który by nas dopełnił. Więc jeśli nie macie jeszcze swojej miłości czekajcie cierpliwie. Ona przyjdzie w najmniej spodziewanym momencie. A wam moi kochani życzę samych radosnych chwil i sukcesów w miłości, ale nie tylko :)

English: Hi everyone, today I want to talk about really important topic- Love. Because we have Valentine's Day in February and we can call that month The month of Love, I think that topic will be proper now. So let's start. What is real love? Easy question you think? But strictly no one can answer. Subconsciously everyone looks for perfect love like in movies or books, but then further experiences show that sweet and ideal love doesn't exist. Mabye that's good, mind you not all can't be always perfect. Many of us deceive true love with falling in love, indeed it can lead to love, but intrinsically is not love. Life verifies it's on oneself, because love is not only in good moments. It's not only times of boundless happiness but sadnes, self-sacrifice, understanding other person as well. It's all of being together in good and bad moments. We should be happy and complete but we can't set ourselves that everything will always be in that way. Sometimes we can't understand our feelings, we're falling in love in someone who we didn't expected to treat in that way. And sometimes we miss a chance in appreciating someone. In young age we often splitting up becaue that kind of love doesn't exist so long, by then it's the end of the world but after some time it's wear off. And that's okay, that's normal. We must go through some kind of way to find true love. And that's why love is co magical. You'll never know when it'll find you. It's kind of mystery. We just need one puzzle to complete ourselves. So if you don't find you love yet, be patient. It'll come in less expected moment. I wish you only best moments and successes in love but not only in that :)

20 komentarzy:

  1. dobrze napisane! Ja na szczęście trwam w swojej miłości już tyle czasu, że na pewno nie pomylę jej z zauroczeniem... a taka pomyłka jest chyba największym rozczarowaniem dla obu stron..
    pozdrawiam
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście udało mi się znaleźć moją miłość. Mimo, iż spotkałam ją w wieku w którym rzadko coś trwa wiecznie, nam się udało. I kocham tego mężczyznę z każdym rokiem bardziej. Bo jest nie tylko bystry, dobroduszny i przystojny, ale również moim najlepszym kumplem i bez pardonu potrafi mnie opieprzyć kiedy na to zasługuję. Czy mnie więc lepszym i to bezinteresownie. Jak tu nie kochać takiego faceta ;) tobie też życzę tego szczęścia w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją miłość znalazłam :) Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i coraz bardziej go kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę dla każdego jest czymś innym. ;)
    Ja już swoją znalazłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Jak tak szansę przegapiłam, bo miałam kogoś przy sobie, ale nie doceniłam tego, dopiero później się ogarnęłam, że jednak to była dobra osoba. Teraz już nie czekam, już powiedziałam wszystkim - na następne urodziny kupcie mi 10 kotów, chociaż pożytek będzie ze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie miłość jest bardzo trudna do zdefiniowania, bo każda jest inna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie napisany post! :) Bardzo miło się czytało.
    Blog dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. masz cudownego bloga, pieknie to napisałaś!
    oczywiście obserwuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..a ja ciągle szukam ;) pięknie piszesz!

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie napisane :) Każdy szuka miłości i tej miłości potrzebuje, jest ona niezaprzeczalnie elementem każdego życia.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość dla każdego jest czymś innym i nie mozna jej od tak wyjaśnić. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebanalny wpis! Ale muszę sję przyznać, że jak tylko przeczytałam tytuł 'what is love' zanuciłam 'baby don't hurt me':D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie też szczęścia w miłości! takiej na dobre i na złe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężko zdefiniować miłośc, tym bardziej w obecnych czasach. Moim zdaniem to coś magicznego. To uczucie, które sprawia,że troszczymy się o kogoś bardziej niż o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem szczęśliwie zakochana. To się czuje :))
    Dziękuję za odwiedziny, z chęcią obserwuję :*
    tusiaobiektywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie tak : Idealnie pasujący temat na luty!
    Śliczne gify :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawie post napisany.
    Przyjemnie się go czyta. :)
    Ja znalazłam swoje szczęście trzy miesiące temu i jestem od tamtej pory mega szczęśliwa. :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tobie też tego życzę ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. titanium bolts for a lighter use - The Silicon Art
    You may have heard babyliss pro nano titanium hair dryer of titanium fat bike titanium bolts for a ford fusion titanium 2019 lighter use. The blades that come with the "Titan bolts" seiko titanium are made from titanium steel, the titanium drill bit set same material

    OdpowiedzUsuń