piątek, 2 stycznia 2015

2.Temat miesiąca:Noworoczne postanowienia/ Topic of the month: New Year's resolutions

listening to: Alesso-Heroes
Faydee- Catch me
Polski: Więc może zacznijmy od tego, że chce pokazać wam, że zamierzam wprowadzić tutaj pewne rozdziały. W ten oto sposób mam nadzieję, że blog będzie bardziej zorganizowany. Myślałam o:
-Temacie miesiąca
-Modzie i urodzie
-Fitnessie
-Moim codziennym życiu
-Coś o mnie
-Przypadkowe*
Więc wychodzi około 6 postów w miesiącu albo 5 ponieważ przypadkowych nie będzie zawsze. Czasami jednak może być ich nawet więcej jeśli będę miała więcej weny. W każdym razie zobaczymy jak to zadziała w przyszłości. A teraz zacznijmy nasz temat miesiąca, mam nadzieję, że wam się spodoba
***
Wow to już nowy rok 2015. Szczerze, to tego nie czuję. Na chwilę obecną wszystko jest dla mnie takie samo. Mimo wszystko
uważam, że nowy rok to tym samym nowy rozdział życia, może to brzmi głupio, ale ja w to wierzę. Z 2014 roku mam wiele wspaniałych wspomnień, których nigdy nie zapomnę. Przez cały rok do zwykłego słoika zbierałam karteczki z napisanymi na nich miłymi dla mnie wspomnieniami i 31 grudnia wszystkie je przeczytałam. To wspaniała rzecz jeśli chcemy przypomnieć sobie wszystkie rzeczy z całego roku i zobaczyć jak wiele dobrego nam się przydarzyło z czego często nie zdajemy sobie nawet sprawy. W każdym razie bardzo to polecam i postaram się zrobić taki sam słoik i w tym roku. Możecie tam pisać co chcecie, to zależy od waszej pomysłowości, po prostu ma to być przyjemnością. Więc gdy już przypomniałam sobie wszystkie te rzeczy zakończyłam rok na imprezie z moimi przyjaciółmi. To była wspaniała noc. Ogólnie jestem właśnie taką osobą, która uwielbia spędzać fajnie czas ze znajomymi i która kocha się śmiać. Ale co jeśli chodzi o noworoczne postanowienia? Ja takich nie mam. Oczywiście mam coś w głowie co chcę zrobić w tym roku, ale to nie są postanowienia. Czemu ich nie robię? Bo czasami chcę robić pewne rzeczy tylko pod wpływem impulsu, na chwilę więc to nie miałoby sensu. Mimo wszystko uważam, że postawienia noworoczne są bardzo przydatne i motywują nas do wielu rzeczy. A co jeśli chodzi o was? Macie jakieś postanowienia? Jeśli tak to jakie? Napiszcie :)

English: So mabye let's begin with that I want to introduce here something like chapters so that blog will be more organised. I though about:
-Topic of the month
-Fashion and Beauty
-Fitness
-My daily life
-Something about me
-Random*
So it's about 6 posts in a month or 5 cause "Random" wouldn't be always. Sometimes it can be more if I' think about more random things. But we will see how it will be working in future. And now let's start our first topic of a month, hope you will like it.
***
Wow it's a new year 2015! Honestly I don't feel it. For me everything's the same. But I think that new year is a new chapter in our lives, mabye it's sounds stupid but I believe it. In 2014 I had lots of great memories that I didn't forget. For entire year I was collected my memories written in small pieces of paper in just normal jar and on the last day of the year I read all of it. It's great way to recall memories from all of the year and see how many great things had happened to us that sometimes we don't realise it, so anyway I really recommend it and I'll try to do this again in 2015. You can write what you want, it's your all invention. It must be just a pleasure for you. After recalling all this good things I ended this year at a party with my friends, It was amazing night. I'm generally the type of person who loves to have fun with friends and laugh a lot. But what about my this year's resolutions? I don't have it. For sure I have something that in my mind that I want to do in this year but they aren't my resolutions. Why I'm not making any resolutions? Cause sometimes I want to do things just on impulse and for a while. But anyway I think that making new years resolutions is very important to us, they are really useful and motivating. What about you? Do you make any resolutions? If yes what kind? Tell me :)
Follow on Google+ and comment :)

18 komentarzy:

  1. Super post. :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki słoik z miłymi rzeczami musi być świetną sprawą! Zwykle bardziej rozpamiętujemy te gorsze rzeczy, niż te dobre, i przeczytanie kilku takich karteczek może zmienić całkowicie nasze spojrzenie na miniony rok! Gratuluję pomysłowości ;)
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że już 3 stycznia, to ja nadal nie mogę przyzwyczaić się do tego, że jest 2015 rok :D Życzę Ci powodzenia w realizowaniu planów!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. trudno uwierzyć, że 2014 tak szybko minął, bynajmniej dla mnie :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje,że 2015 będzie lepszy od 2014.
    A słoik jest fajnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl z tymi sloikami ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;) Pomysł z karteczkami jest genialny, mam nadzieję że nie będziesz miała mi za złe jeśli go od Ciebie zgapię ;) Powodzenia w blogowaniu i spełnienia postanowień noworocznych ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oo takowy słoik to fajna sprawa:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Słoik z karteczkami to naprawdę fajna sprawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z tym słoikiem :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoik świetna sprawa. Może sama sobie taki stworzę ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje niespodziewane postanowienie to utrzymać bloga przy życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten pomysł z karteczkami. :D
    I tematy na blogu też się wydają bardzo fajne, i z niecierpliwością na nie czekam. <3
    Zapraszam do siebie, dodałam nowy post, i chciałabym znać twoją opinię na jego temat, tym bardziej, że dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem... ;)
    A co powiesz na wspólną obserwację? ;) Daj znać u mnie co o tym sądzisz. <3
    swiatoczamiklary099.blogspot.com
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie miałam sobie zrobić taki słoiczek, super sprawa ;D
    ciekawy i oryginalny blog, super piszesz ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tą organizacją bloga, sama muszę o tym poważnie pomyśleć :)
    Wielki plus za pisanie w dwóch językach!


    Zapraszam i obserwuje
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, z tymi postanowieniami jest różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This is the second blog where i see this glass :) maybe I will try it too!
    Want to follow each other on GFC & bloglovin?
    Let me know!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń