środa, 21 stycznia 2015

5. Coś o mnie część.1/ Something about me part.1

|listening to: Avicii- The days|

Polski: Cześć wszystkim! Dzisiaj czas na "Coś o mnie", więc jeśli jesteście gotowi i chcecie przeczytać 40 przypadkowych faktów o mnie, zaczynajmy!

1. Mam na imię Oliwia.
2. Mam 17 lat.
3. Mam około 173 cm wzrostu.
4. Mam wiele marzeń i celów, które chcę osiagnąć.
5. Uwielbiam ćwiczyć (fitness)
6. Jestem bardzo pozytywna i lubię się śmiać.
7. W przyszłości chciałabym być psychologiem i pomagać ludziom z zaburzeniami odżywiania.
8. Lubię podróżować i poznawać nowe kultury.
9. Potrafię mówić i pisać w języku angielskim, uczę się również niemieckiego.
10. Żeby odpocząć potrzebuję tylko jednego dnia w tygodniu kiedy siedzę tylko w domu, potem już mi się nudzi.
11. Lubię czytać książki/ historie dla nastolatków.
12. Nie mam ulubionego przedmiotu w szkole.
13. Nie potrafię śpiewać.
14. W przyszłości chcę napisać jakąś książkę albo historię ponieważ myślę, że akurat jeśli o to chodzi mam dużo pomysłów i jestem kreatywna.
15. Moja ulubiona muzyka to głownie pop.
16. Oglądam dużo vlogów na You Tubie w wolnym czasie.
17. Nie lubię żelków i cukierków.
18. Uczę się w liceum.
19. Mam również kilku przyjaciół z zagranicy
20. Z przyjaciółmi lubię iść na zakupy, do kina albo do restauracji.
21. Uwielbiam czekoladę o smaku Oreo, jest przepyszna.
22. W przyszłości chcę odwiedzić USA.
23. Lubię owoce, ale owoce cytrusowe są wyjątkiem ponieważ za nimi nie przepadam.
24. Chciałam mieć vloga na YT ale nie mam wystarczająco czasu na jego prowadzenie.
25. Generalnie nie jestem nieśmiała kiedy poznaje nowych ludzi i szybko zyskuję przyjaciół.
26. Nie potrafię ćwiczyć bez muzyki, bez tego jest strasznie nudno.
27. Nienawidzę fałszywych ludzi.
28. Jestem gadułą.
29. Lubię zwierzęta, w szczególności psy.
30. Nie mam ulubionego koloru, lubię dużo z nich, jeśli chodzi o ubrania to będzie to czerń, bordowy i szary.
31. Nie lubię rysować.
32. Nie mam tylko jednego typu idealnego chłopaka, ważne jest jednak dla mnie poczucie humoru, szczerość i inteligencja.
33. Jem pięć posiłków dziennie w regularnych odstępach czasowych.
34. Nie mam ulubionej pory roku.
35. Chciałabym zapisać się do jakiejś drużyny sportowej.
36. Jeśli chodzi o jedzenie nie lubię fastfoodów ale lubię za to słodkie rzeczy.
37. Lubię nosić sukienki.
38. Nienawidzę oglądać horrorów.
39. Lubię być w centrum uwagi w pozytywnym tego słowa znaczeniu, ale nie w szkole np. podczas jakiejś prezentacji tylko ogólnie.
40. Chciałabym kiedyś zagrać w filmie.

Dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że się podobało :)

English: Hi everyone! Today it's the time for 'Something about me' so if you're ready and want to know 50 random facts about myself, let's start.


1. My name's Oliwia.
2. I'm 17 years old.
3. I have about 173 height.
4.I've got a lot of dreams and aims that I want to achieve.
5. I love to work out (fitness)
6. I'm really positive and I love to laugh
7. In future I want to be psychologist and help people with eating disorders.
8. I like travelling and meeting new coultures a lot.
9. I can speak and write in English and I'm learning German as well.
10. I just need one day in week to rest and to just stay home all day, but only one after more I'm just bored.
11. I love to read stories for teenagers.
12. I don't favourite subject at school.
13. I can't sing.
14. In future I want to write a book or a story cause I think in that way I'm really cretive and have lots of ideas.
15. My favourite music is mostly pop.
16. I watch many vlogs on youtube in free time.
17. I don't like gummy, candies.
18. I'm in high school.
19. I have some friends from abroad too.
20. I like shopping, going to the cinema or restaurant with my friends.
21. I like oreo-flavour chocolate, it's so delicious.
22. In future I want to visit USA.
23. I like fruits but citrus fruits are an exception cause I hate it.
24. I wanted to have a vlog on YT but I don't have enough time.
25. I'm generally not shy when I'm meeting new people and I easily making new friends.
26. I can't workout without music, without it, it's so boring.
27. I hate untrue/false people.
28. I'm a talker.
29. I like animals, especially dogs.
30. I don't have favourite color, I like many of them, but in clothes I like black, claret and grey the most.
31. I don't like to draw.
32. I don't have just one type of my favourite boy, but nice sense of humour, honesty and intelligence are really important for me.
33. I eat 5 meals a day in regular space.
34. I don't have favourite season of the year.
35. I want to join any sport team.
36. I don't like fastfood but I like sweet food.
37. I like wearing dresses.
38. I hate watching horrors.
39. I like to be in the centre of attention  in positive way, but not in school like in presentations or something like that.
40. I really want to play in the movie someday.

Thanks for reading, hope you like it! 

15 komentarzy:

  1. Interesting post Olivia! It's really important to know some aspects of bloggers Congratulations. You're really a good person! Today I have started following you on Google+. Hope you follow me back. What do you think to follow us also on Bloglovin or other socials? Let me know....Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie się zapowiada :) I fitness Cię i interesuje a to wielki plusik :*
    http://slimuss.blogspot.com/ - zapraszam, może podzielisz się swoimi spostrzeżeniami

    OdpowiedzUsuń
  3. zwłaszcza za 33. "Jem pięć posiłków dziennie w regularnych odstępach czasowych."cię podziwiam. Brawo! Nic tylko brać przykład, bo to nie takie łatwe, musi wejść w nawyk. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. woow, sporo tych faktów :D bardzo ciekawe ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z haulem ubraniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chciałabym odwiedzić USA. Marzy mi się American dream :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się dowiedzieć czegoś o Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fasfoody lubisz najbardziej?;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu u Ciebie chyba po raz pierwszy i wygląd jak i treści które tu prezentujesz baardzo mnie zainspirowały do ulepszenia mojego bloga :) Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dowiedzieć się trochę o Tobie, ale jak można nie lubić żelek! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się czegoś więcej dowiedzieć o Tobie Kochana :*
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dokładnie tak samo z kanałem na yt, chciałabym ale jednak to pochłania dużo czasu :\
    Obserwuje ;)

    Sayyoulovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dokładnie tak samo z kanałem na yt, chciałabym ale jednak to pochłania dużo czasu :\
    Obserwuje ;)

    Sayyoulovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń