poniedziałek, 9 lutego 2015

8. Moda i Uroda cz.2-Inspiracje /Fashion and beauty part.2-Inspirations

|Sean Paul ft. Alexis Jordan- Got 2 Luv U|

Polski: Modowe inspiracje. Randka czy wyjście ze znajomymi. Zainspiruj się i stwórz świetny look. A wam która podoba się najbardziej? Korzystając z okazji zapraszam na moje we<3it :)

English: Fashion inspirations. Date or hanging out with your friends. Inspire yourself and create an awesome look. Which one do you like the most? Anyway, follow me on we<3it :)








































17 komentarzy:

  1. Ta ozdoba z pierwszego zdjęcia bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne inspiracje ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba i to bardzo, trafiłaś w moje upodobania ;)!
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i śliczne zdjęciaa! Oby tak dalej:)
    co powiesz na wspólną obs?
    Daj znać u mnie:)
    crazy-tusiaa.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie *.* rosze *.* buty i warkocze *.*
    Super inspiracje!

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie - kwiatki we włosach - wakacje! <3 eeeech, a za oknem pada :(
    dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. włosy na zdjęciu numer 3 to życie!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje, prawie wszystko jest w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, zwłaszcza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje. : )
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń