sobota, 28 marca 2015

14. Moda i uroda część 3.Ulubieńcy kosmetyczni/ Fashion and beauty part. 3 Cosmetic favourites.

Polski: Lakiery do paznokci Eveline Big Brush Color edition
Już od dłuższego czasu do malowania paznokci używam lakierów z serii Eveline z dużą szczoteczką. Mają mocne i fajne kolory. Wystarczy tylko jedna warstwa by paznokcie wyglądały idealnie więc zaoszczędzamy dużo czasu malując tylko raz. Dla mnie jest to ogromnym plusem i ułatwieniem. Według mnie duża szczoteczka ułatwia malowanie paznokcia, wystarczą dwa ruchy i gotowe. Paznokieć jest już cały pokryty lakierem. Lakier trzyma się bez "odstrzeliwania" do około 3 dni. Moje ulubione kolory to 921 (szary), 912 (mocna czerwień), 916 (jasny pomarańczowy).

English: Nail polish Eveline Big Brush Color edition
In a long time I use nail polishes from Eveline series with big brush to paint my nails. They have intensive and nice colours. Just one layer is enough to makes your nails perfect covered so we save the time. For me it's a huge advantage and facility. In my opinion big brush favour the painting. Only two moves and you're ready to go! The nail polish stays correctly for about 3 days. My favourite colours are 921 (grey), 921 (intensive red) and 916 (bright orange).





Polski: Korektor do brwi Eveline Art Scenic brązowy
Niedawno opisywałam wam swój codzienny makijaż, wspomniałam, że nie używam żadnych produktów do brwi ponieważ ich naturalny kolor jest dla mnie zadowalający. Znalazłam jednak dla siebie fajne rozwiązanie. To korektor z również Eveline w kolorze brązowym. Nieznacznie przyciemnia brwi tak, że wyglądają one wciąż naturalnie i są ładnie podkreślone. Dzięki szczoteczce wyglądającej tak jak ta od maskary łatwo nakładamy produkt tylko pokrywając swoje naturalne brwi. Dla mnie jest to dużym ułatwieniem ponieważ nie muszę martwić się o dorysowywanie i wypełnianie brwi oraz o to, żeby miały taki sam idealny kształt. Rano, gdy mamy mało czasu taki korektor jest naprawdę przydatny.

English: Eyebrow Eveline Art Scenic brown concealer
Not long ago I described you my everyday makeup, I mentioned that I don't use any products to my eyebrows because its colour is satisfying for me. But I found really nice solution for me. It's brown eyebrows concealer from Eveline. Slightly makes your brows darker so they still looks natural and the're nicely underline. Owing to the brush (it looks like brush from mascara) we can easily apply the product only by covering our natural eyebrows. For me it is a huge facility because I don't have to worry about perfect fullfilment and shape. In the morning when we don't have a lot of time that kind of product is really useful.





Polski: Garnier Płyn Micelarny 3w1 Skóra wrażliwa
Kolejny produkt, tym razem do demakijażu. Tego typu kosmetyki są równie ważne i nie można o nich zapominać. Już jakiś czas temu w ręce wpadł mi ten produkt od Garniera. Do zmywania makijażu zawsze dobrze spisywały mi się produkty z tej firmy. Wcześniej używałam mleczka, teraz przerzuciłam się na płyn micelarny 3w1. Powiem szczerze, że kupiłam go ponieważ słyszałam kilka pozytywnych opinii na jego temat. Nie zawiodłam się. Do gustu przypadła mi jego płynna konsystencja, która jest o wiele lepsza od mleczka. Szybko i bardzo dobrze zmywa makijaż, nawet ten mocny. Jestem z niego bardzo zadowolona i serdecznie go wam polecam.

English: Micellar water 3in1 by Garnier Sensitive skin
Next product, in that case is something for make-up removal. That kind of cosmetics are really important too and we don't have to forget about it. I bought that product few months ago. That brand was generally good for me if we're talking about make-up removal. Before I used milk make-up remover and now I'm using Micellar water. I would say honestly that I bought it only because I heard some good opinions about that product. But I'm not disappointed. I like its liquid consistency, which is much better from milk make-up remover. Fastly and effectively remover even the strong make-up. I'm really glad that I have that product.  


1 komentarz:

  1. Nie wiem czemu ostatnio tak mam, ale wszystkie lakiery mi odpryskują z paznokci :( może ten, o którym Ty piszesz się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń